torsdag 12. januar 2012

ENDA MERE STIKK UT.. DEL 3

Photobucket

Begynner dette innlegget med et bilde i fra en stikk ut post som ligger i Gjemnes kommune.. denne heter Reinsfjellet og ligger 994 moh. Det går vei helt opp.. som man kan gå på.. og siden det var skodde den dagen valgte vi å gå veien opp.. det var en bratt og lang vei men helt grei siden som sagt skodda var der.. da var det nå i alle fall ikke fare for at vi gikk oss bort. På det øverste bildet her står jeg foran tv masta på oppe på det fjellet. Det er her vi tar tv signalene fra. Litt morro å gå hit igjen.. har ikke vært her siden jeg gikk på folkehøgskole inne i Torvikbukt i 1986.. denne gangen gikk vi veien mot at vi da for mange år siden gikk skogen opp og klarte å gå oss vill.. det husker jeg enda i dag. Hehe..

Photobucket

Som dere ser.. så var det skodde den dagen vi gikk der.. ganske fasinerende å se på da. Den kom og gikk hele tida mens vi var der.. hadde tenkt å gjøre oppat denne turen en dag det ikke var skodde men det ble ikke.. kansje blir det til sommeren i år.

Et annet fjell som ligger i samme kommune er STOKKNOKEN, det fjellet er 811 moh og gir kjempefin utsikt utover mot Batnfjorden , Kristiansund og Averøya.

Photobucket

Photobucket

Denne dagen var det kjempe fint vær.. og vi bar kosa oss på vei opp.. disse to bildene over her er før vi kom til selve toppen.. Snipa heter det her, på det ene bildet ser vi over til Averøya og på det andre bildet ser vi ned på Krifsast sambandet. Kjempe fin utsikt fra dette punktet.

Photobucket

Her er jeg kommet opp. En fin tur i fint terreng. En tur som vi sikkert kommer til å gjøre oppigjen til sommeren i år.

Ellers så har jeg litt problemer med å få frem kommentarene fra dere som er innom meg.. sikkert ett eller annet som har skjedd. Håper det ordner segigjen. Syns det har vært mye trøbbel med bloggen min i det siste. Men men..

Kommer felere Stikk ut bilder i neste innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)