torsdag 12. januar 2012

STIKK UT DEL 4

Photobucket

Enda flere bilder i fra mine Stikk ut turer.. denne gangen i fra Rørsethornet 650 meter over havet.. en fantastisk flott tur og flott utsikt. Herifra kan en se et annet fjell i bakgrunnen nemnlig Jendemsfjellet som jeg også har vært oppe på, men ikke bilde her. Dette er en flott tur som ikke er så lang å gå, men det er bratt og gir dermed fantastisk utsikt med en gang en kommer opp. Enkelte partier er veldig smale.. og har man høydeskrekk så er ikke denne turen så veldig kjekk. Været var også velidg bra denne dagen, så det ble en kjempe fin tur. Vi gikk videre over en smal rygg til Ræstadhornet. Der var det også fantastisk utsikt.

Disse to toppene ligger i Midsund komune og er så absolutt verdt et besøk.

Photobucket

Her fra veien over fra Rørsethornet til Ræstadhornet.. veldig smalt og litt skummelt og gå. Men fantastisk fint når vi endelig kom oss bort dit.

Photobucket

Photobucket

Gikk også andre turer i Midsund kommune, men velger å vise bare bilde fra disse to turene.. regne med at det blir noe av de samme postene nå til sommeren også så da får jeg heller vise flere bilder fra den kommunen da.

2 kommentarer:

  1. Du er virkelig flink til å ta turer..kjenner jeg får skikkelig dårlig samvittighet, og du tar så flotte bilder også, så jeg regner med det er nydelige omgivelser.
    Nyr helga som kommer, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. ...selvfølgelig: Nyt helga!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)