søndag 11. april 2010

TUR PÅ VISNESFJELLET , I PÅSKA.

Hei igjen.. dagene flyr avgårde og nå er det allerede blitt søndag, jeg sliter fortsatt med datan her i huset, men er innom her og leser og kommenterer når jeg får det til.

Er så kjekt med alle dere som er innom meg.. setter stor pris på dere alle sammen:):):):)

Den siste uka har vært travel, har vært mye farting og ting som har foregått, slik er det bare av og til, selv om en er hjemmeværende så kan ukene likevel være travle.

Leger ut noen bilder fra en tur vi var på i påska. Hadde jo ei kjempe fin påske i år , med mye fint vær. Som vi prøvde å benytte oss av hver dag.

visnesfjellet
¨
Her er jeg på toppen av Visnesfjellet, blåste litt den dagen og de vises på hårsveisen hehe, i bakgrunn ser dere Atlanterhavsveien som jeg har en del bilder fra på tidligere innlegg her på blggen min. Har ikke vært oppe på dette fjellet jeg siden i Juni i fjor, var en herlig følelse å kjenne at kroppen fungerte såpass at jeg klarte å komme meg dit opp igjen.

Visnesfjellet

Her er stigninga opp dit, var så og si snøfritt oppover fjellsiden.

Veien opp til Visnesfjellet

Men ikke veien oppover til denne stigninga, der var det enda snø og veldig tungt å gå da det går bare oppover hele veien.

Visnesfjellet

Og slik var det når vi kom opp, snø enkelte plasser og bart enkelte plasser. Men det var en kjempe fin tur da.

Det er herlig å kjenne at kroppen fungerer slik at jeg klarer å gå på fjellet igjen.

Ha en flott søndag alle sammen :):)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)