torsdag 4. februar 2010

DET NÆRMER SEG..

De siste dagene har vi hatt et utrolig flott vær, kaldt men likevell kjempe fint. Lenge siden vi har hatt så flott vinter og vintervær som vi har i år. Nedenfor viser jeg to bilder som jeg har tatt de siste dagene.


Photobucket



Photobucket

Ellers så nærmer de seg opperasjonsdagen med stomskritt nå.. ikke mange dagene igjen nå. Jeg er veldig spent på hvordan dette blir.

Jeg har jo levd på pulver de siste dagene, men de har ikke vært like enkelt, har vært sulten og mye svimmel, vondt i hodet har jeg også hatt. Skal jo drikke ganske mye når en går på en slik pulverkur, men de har jeg strevd med. Har valgt å ta et knekkebrød ( grovt ) på kveldene .. og de har hjulpet litt. Ikke hver kveld men noen få . Heldigvis ikke lenge igjen nå før jeg kan ta min siste shake. Hvet jo at de er noe som heter knekkebrød kuren også som en kan spise før en slik opperasjon, og da kan en spise noen knekkebrød for dag og litt middag ( ikke over 1000 kcal ) men siden de er pulverkuren som blir annbefalt i fra sykehuset sin side så velger jeg å prøve å følge den så langt som mulig. Er nå også litt ulogisk for meg dette at noen skal drikke shake og noen får lov å bruke denne knekkebrødkuren. Men men slik e de.

Sendte også en mail til sykeuset for å fortelle de jeg opplevde da jeg var på siste undersøkelse, og de skulle de ta opp sa hun som jeg har kontakt med.. de hadde nå foresten fått lovnad på att alle syklene de har der skulle tåle 150 kilo.. så da stemmer nå ikke de som sykepleieren sa til meg da.. men i alle fall har nå sagt i fra slik at andre som kommer etter meg skal slippe å oppleve dette.

Nå ser jeg bare fremover til neste uke, gleder meg veldig til å bli ferdig med dette. Selv om jeg gruer meg til selve opperasjonen da ( kommer tilbake til dette i en senere blogg ).

Gleder meg til våren kommer nå, er lei snø og kulde. Men nå har vi fått solen tilbake her hvor jeg bor og da føler jeg at våren nærmere seg.. forhåpentligvis så går jeg den i møte lettere til sins og til beins.. ha en flot kveld alle sammen .

Klem til dere alle :)

Ps: har hatt litt data problemer her de siste dagene, derfor veldig lite innom andre blogger.. men jeg kommer sterkere tilbake. Takk for alle koselige kommentarer, setter stor pris på dere alle .

7 kommentarer:

  1. Hei. Nydelige vinterbilder du viser oss. Men jeg venter også på våren nå.
    Håper du klarer dine mål, stå på!
    Ha en fin kveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Så fine vinterbilder. Men nå er eg lei utav vinteren, syns det er nok kulde nå. Eg går 2 km til jobb hver morning og det er ganske kaldt sjøl om eg er godt kledd. Eg har syns at dette er ein fin måte å starte dagen på, men nå ønsker eg meg varmare dagar og VÅR ! Ønsker deg lykke til med operasjonen og god helg.

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe nydelige bilder.Det går så bra att.Du er riktig tøff.Stå på.Så kan du glede deg til Sommeren.Da kommer du springende mange killo letter.Lykke til.Tenker på deg.Dette klarer du.Ha en kjempe fin Fredag og helg.Masse klemmer fra Bodil..

    SvarSlett
  4. flotte bilder du tar.Håper du ikke lar deg dukke av dumskap.Gled deg til framtiden.Tenker på deg.
    klem

    SvarSlett
  5. Herlige bilder :o)

    Så flott at du tok tak i den opplevelsen på sykehuset og sendte mail. Kjempebra!!

    Kan vel ikke skade med et knekkebrød i ny og ne, er vel den samlede mengden kalorier det kommer an på. Men det er mulig pulverkuren får magesekken til å trekke seg mer sammen enn med en sånn knekkebrødkur??

    Det er ikke lenge igjen nå og du har vært kjempeflink synes jeg. Stå på!!

    Ha ei flott helg - stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett
  6. Nydelige vinterbilder. Det er vakkert om vinteren, men uansett så er jeg lei av snø og kulde nå! Jeg skjønner godt du er spent før operasjonen, og hatten av fordi du sendte mail til sykehuset. Du tenker på flere enn deg selv, det er en fin egenskap, det! Følger med deg videre, dette blir bra! Klem og god helg fra meg**

    SvarSlett
  7. Ser fram til å møte deg i Ålesund.. Endelig er ventetida over..God helg til deg og dine
    Stor klæm Berit

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)