søndag 10. januar 2010












Dette er noen bilder jeg har tatt på fredagen og lørdagsmorgen, morro å prøve litt også.. men jeg har en del å lære enda når de gjelder hvordan jeg skal ta bildene og hvilket program jeg skal bruke på fotoapparatet, men de blir etter hvert. Vi har ikke sola her vi bor akkurat nå så skal jeg ta med sol på så må jeg gjøe de når jeg er ute å kjører bil, i de siste har jeg hatt med meg fotoapparatet i bilen slik at jeg har kunne tatt bilde når motivet har dukka opp. Kan nå dukke opp mange fine motiv da når en driver å kjøre litt rundt omkring, og nå når været har vært så fint og kaldt som de har vært så har de vært mange fine motiv rundt omkring.
Ellers så er jeg veldig spent på hva som vill skje fremover, såret gror alt for sakte, og desuten har de begynt å væske litt igjen. som de går bra med opperasjon får jeg ikke vite før 25 januar, da skal jeg til ålesund for en forundersøkelse i forbindelse med denne opperasjonen. Blir spennede dette, men selv tror jeg at jeg måutsette opperasjonen enda noen månder , surt men slik er det nå . Men som sagt vet ingen ting før jeg kjem på neste undersøkelse i ålesund.
De er vell dette jeg frykte mestfortiden da at jeg må ha enda en utsettelse til, men tiden får vise.
tusen takk for mange hyggelige tilbabkemeldinger.. en stor og varm klem til dere alle sammen.




9 kommentarer:

  1. Hei.NYDELIGE bilder.Håper det nå blir opperasjon på deg.Så du slipper å gå å vente lenger.Regner med att det blir værre lenger du går.Så får håpe att det nå blir.Tenker på deg.Ønsker deg en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Angrer mange ganger på at jeg ikke har med kamera i bilen. Plutselig dukker det opp et flott motiv.
    Håper det ordner seg raskt det såret, så du slipper å vente lenger. Så kjedelig å vente.
    Men må en så må en.
    Lykke til :)
    Ha ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Så mange flotte bilder du har tatt :) Det siste hadd nydelige farger :D
    Jeg krysser alle fingre for at operasjonen skal gå i orden nå, ingen har godt av å gå slik og vente og vente!

    SvarSlett
  4. Gjennom Torilpias blogg kom jeg over bloggen din! Og jeg fant noen nydelige bilder!
    Ser du er glad i å fotografere, det er også jeg;) Jeg kommer snart innom igjen for å titte. Ha en god natt;)

    SvarSlett
  5. Jeg håper det går bra og at du slipper å ventye forlenge på operasjonen. Jeg forstår godt at det er en skuffelse å få det utsatt men samtidig så er det jo bra atde er så påpasselig Jeg ville tro det var litt betryggende.
    PS. ikke ta sorgene på forskudd , det er bortkastet energi.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig blogg du har.Jeg legger meg som følger.Velkommen til min blogg.
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder :o)

    Vi får krysse fingrene for at såret gror fort og at du kan følge planen for oppsatt operasjon. Positiv positiv positiv ... Sier det mest til meg selv altså ... :o) Det er litt for lett å falle ned i den "trygge" pessimist tilværelsen. Uten forventninger og uten skuffelser .. skjønt skuffet blir man jo allikevel når noe ikke vil seg. Da er det jo bortkastet å ikke være positiv :o) Vet ikke om du skjønte det jeg prøvde å si her .. noen ganger er tankene så vanskelig å sette ord på.

    Uansett får vi tro at det er en mening med alt.

    Du får ha en flott tirsdag - fortsett å ta bilder .. du er veldig flink synes jeg :o)

    Stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett
  8. For noen nydelige vinterbilder du har tatt. :D

    SvarSlett
  9. Så fine bilder - det blir utrolig vakre motiver på denne tiden av året! Så synd med dette såret ditt - hvorfor gror det ikke? Håper du tar feil, og at du slipper en utsettelse til. Kan ikke være moro å gå sånn og vente. I mellomtiden får du nyte hver dag som best du kan! Nydelig vintervær her i dag. må ut en tur etterhvert. Klem fra meg**

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)