onsdag 11. november 2009

HURRA DA HAR JEG ENDELIG FÅTT DATO STADFESTA I BREV!!!

Endelig på lørdag som var kom brevet jeg har venta på i fra Ålesund, der opperasjonsdatoen stod, har jo vista om de da, men bare fått de muntlig derfor vill jeg vente te jeg fikk de i brev form før jeg skrev om det.

Jeg skal legges inn 8 desember og oppereres 9 desember, jeg både gruer og gleder meg til dette, gleder meg vell mest da til å få de overstått og til å forhåpentligvis få starte på et nytt liv. Gruer meg til selve opperasjonen og de som skal skje i den forbindelse, men de e vell normalt å grue seg litt da til et slikt inngrep.

Men fremfor alt er jeg nå glad for at jeg ser en ende på denne ventetiden, og at jeg nå skal få en mulighet til å gjøre noe med livet mit og den overvekten jeg sliter med, helseproblemene har nå bare blitt større og større så nå e det på høy tid at jeg får inn.

Hadde tilbud om å vente til etter jul viss jeg syns at de ble for tett innpå julen, men jeg valgte å si ja til denne datoen jeg, slik at jeg får de overstått. Har noen forundersøkelser igjen enda og forhåpentligvis så er alle disse bra. De er jo også en forutsetning at disse e bra da for å få opperasjon.

14 dager før skal jeg starte på pulverkur , de blir nok ei utfordring i seg selv, men skal nok gå bra med litt positiv tenking.

Jeg går på med friskt mot og glede meg til prosessen fremover.

18 kommentarer:

  1. HERLIG LESING!!!!!!!
    Dette greier du, garantert!!!!
    Til og med pulverkur...
    Klem R!!

    SvarSlett
  2. Hei.Det kommer helt sikkert til å gå bra.Kjenner ei dattra til naboen hun var for noen måneder siden i Ålesund å gjore det samme.Det jikk kjempe greit.De er så flink sa hun..Stå på Lykke til.Ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Så bra at du har fått en dato! :) Det er en kjempemulighet du har fått, dette er "fordelen" med å være overvektig... For oss undervektige er det "bare" mer spising som er hjelpen...
    Tror du klarer dette kjempefint, desember kommer med stormskritt og du virker veldig positivt innstilt! ;)
    Og så håper jeg foten din kommer raskt i form slik at du kan fungere slik som du vanligvis gjør!

    SvarSlett
  4. I e så gla på dine vegne Evelyn. No ska det bli fart på sakene. Ønsker deg alt godt og gleder me til å følge med på bloggen din. lykke til. Klem fra Anne Sissel.

    SvarSlett
  5. Så posetivt og bra,gleder meg med deg og er sikker på at du greier dette,vet av flere som dette har gått veldig bra for,
    du har motet og motivasjonen og det er vel det viktigeste for å få denne operasjonen kanskje;o)
    Lykke til og klem fra Jorid!!

    SvarSlett
  6. Først, Så godt å ha en dato å forholde seg til. Håper alt går bra og at du får gjenomført dei forberedelsene du skal på en grei måte.
    Huff, du har jammen hatt litt å stri med i det siste. Håper det går bra med foten fremover. Lykke til.
    Ønsker deg en god kveld :)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg masse lykke til. Dette går nok bra skal du se. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  8. Dette greier du!! Nå vet du jo både dato og at ting skal skje. Helt enig med deg ingen vits å utsette det til over jul, du vil jo endre livstil og da kan det likegodt skje før jul:)Du har jo vist før at du har vilje av stål så du får ta fram stålkvinnen i deg og stå på. Jeg heier på deg og er så glad på dine vegne !!

    SvarSlett
  9. Kjære deg så UTROLIG spennende tid du har frem over, men også en tøff en. Sender deg masse gode tanker, og ønsker deg lykke til ;O)
    Varme hilsner fra Birgitte

    SvarSlett
  10. Hei igjen. Glemte jo å svara på spørsmålet ditt i går ang. servietter. Ja, eg samla på serviettar før, men så gikk eg ofså lei, så no er dei lagra vekk inni eit eller anna skap.
    Det er tidlig, kald morning no, klokka er snart sju og eg har eit kvarter til rådighet før eg går til jobb. Skulle vel egentlig gjort noe anna enn å sitta her ved denne Pc'n, men det er nå hyggelig det og. Ønsker deg ein fin dag.

    SvarSlett
  11. Dette blir spennende! Dette klarer du!

    Masse masse lykke til!
    Gleder meg til å følge med deg på bloggen fremover;-)

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Så flott hat du har en dato å forholde deg til nå :)
    Skjønner godt at du gruer deg også....
    Men alt kommer til å gå bra!
    Blir spennende å følge med deg ;)

    Lykke til Evelyn.

    KLem Siw

    SvarSlett
  13. så flott at det nærmer seg slutten på ventetiden...må¨være ett lite helvete å gå sånn. Ønsker deg all lykke til og tro meg du får ett nytt og bedre liv..på all mulig vis.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Hei igjen :) Må takke for lykkeønskningen, jeg er spent på om jeg klarer dette...! ;)
    God helg!

    SvarSlett
  15. Å så spennande, gratulerer! Den pulverkuren, vil det seie at du berre skal ete pulver i to veker? Du får feire jula litt tidlig i år da med julemat og sann. Men den største julegava du kan få e jo starten på et nytt liv. Her skal eg følge med!

    SvarSlett
  16. Så fint at du har fått en dato, da vet du at det snart e over også. Kjenner selv ei jente som har gjort det samme, og det går veldig fint med henne.
    Og pulverkuren går så greit, atte, for nå er vel motivasjonen på topp;)
    Ha ei riktig god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  17. Takk for koselig kommentar hos meg og gratulere med operasjons-nyhet. Du vil sikkert få et nytt og bedre liv. Det positive med slike drastiske forandringer er at det kan føre til flere forandriner i livet, man får liksom en sjanse til å ta tak i mange deler av livet samtidig...
    Har ikke selv gjort akkurat dette, men har vært i situasjoner som har fordret store forandringer og vet at det ene briner det andre med seg, også på det positive planet slik som her!

    Lykke til, legger meg som følger av bloggen din!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  18. Hei, nå er snart datoen her,jeg skriver til deg fordi jeg nå skal søke om samme opperasjon,har tilleggsykdommer, så jeg håper på positiv tilbakemld og et håp om ikke å bli stående i lang kø.
    Lykke til, ikke glem å blogge når du nå er opperert.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)