mandag 26. juli 2010

TUR TIL STORTUA PÅ EIDE...

I min jakt på poster så var turen kommet til Stortua på Eide. Det er et fjell som ligger 449 moh. Og som jeg lenge har hatt lyst til å gå til men det har ikke blitt.. vi har hatt noen dager med flott vær nå så lørdagen fant jeg ut at jeg skulle bruke dagen til dette.

Gangbrua Stortua

Her fra turen opp.. det var et parti som var veldig myrete.. der har noen ildsjeler bygd ei bru som en kan gå etter. Kjempe kjekt .

Utsikt fra toppen av Stortua

Her har jeg kommet meg opp og sitter og ser på den flotte utsikta der oppe.. her ser vi hele Eide sentrum og fjellene i rundt.. kjempe fint.

Alt i alt var dette en flott tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)