søndag 14. mars 2010

VINTEREN VILL IKKE SLIPPE TAKET ..

Vinter igjen 14 mars nr 2

Nå begynner jeg å bli litt lei her, trodde at den verste vinteren var over jeg tidligere i uka som var, da så vi marka igjen og mye av snøen rundt huset og på marka nedenfor huset her var forsvunnet, men i går og i dag så har de snødd igjen, og nå er de slik som de ser ut på bildet her igjen, trærne er dekt av snø og det snør. Sola er fremme innimellom og varmer godt, men hva hjelper der så lenge så de snør såpass som de gjør. Vi er nå kommet til midten av mars måned og hodet mitt er innstilt på vår, men det ser nå ut som om vi må vente litt på den enda da..

Vinter igjen 14 mars nr 1


Marie er svart russ i år, er ferdig med andre året sitt på yrkesfaglig studieretning nå til sommeren, og skal prøve å få se lærlingeplass innen faget barne og ungdomsarbeider faget. Tidligere i uka som var så hadde de aksjon der de gikk rundt med bøsser for kreftsaken.. pengene i år skal gå til forskning. På forhånd så hadde de hadt om de på skolen blandt annet med en egen dag der dette var tema. Kjekt at de vill være med å samle inn penger til en god sak syns jeg.

Marie som bøssebærer

Ellers så går de bedre og bedre for hver dag her nå. Mere om de i neste blogginnlegg.

Ha en flott søndagskveld alle sammen.

Klem til alle som er innom meg :):)

1 kommentar:

  1. Du verden for ei søt jente! Jeg har også ei russejente i år, som gikk med bøsse... Flinke jenter!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)