mandag 17. august 2009

LITT OPPHOLDT I REGNET, UT PÅ TUR !!!





I går søndag regnet de her, men i mellom regnbygene så fikk jeg gått meg en tur. var jo fin temperatur, så de var nok å ha på seg regnklær. Gikk meg en tur ned i Gaustavågen, e veldig fint å gå ved vannet der. E jo naturreservat dette så de e mange slags fugler å se på vannet og i naturen ellers.

Var godt å komme seg ut en tur, selv om de regna. Fikk meg nå en fin liten gå tur.

På bildene ser vi at sola ligg bak skyene og lage fin farge på vannet.. og så ser vi fuglene som svømmer på vannet, koselig å se på.

Skulle nesten ønske at jeg hadde hatt et annet kamera her da, men bildene ble nå slik de ble.

Var uansett kjekt å få gå seg en tur:):)

6 kommentarer:

  1. Synes bildene ble kjempe fin.Det jeg kunne ønske meg når deg gjelder mine bilder er å kunne var å redigere og leke meg med fotoshop.
    Ser så mye lekre bilder rundt i bloggverden.
    Jeg ønsker meg nytt kamera også, et som jeg kan gå enda nærmere motivet med.
    Ha en god dag Evelyn og takk for at du stikker innom meg:)

    SvarSlett
  2. Heisann, og takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Nydelig natur du er omgitt med!
    Ps: katten din var fin, ligner veldig på vår Junior (vi har 3 katter)
    Ha en alle tiders kveld.
    Hilsen Helen

    SvarSlett
  3. Fine bilder!
    Ja det er godt å komme seg ut, selvom været ikke alltid er så fint.
    ;-)

    SvarSlett
  4. Hei Evelyn :-)
    Takk for at jeg fikk linken til bloggen din :-)

    Duverden her var det mange fine bilder!!!

    Jeg støtter deg i den livssituasjonen din :-) kjenner flere som har vært operert og er som et nytt menneske og har det veldig bra i dag :-) og jeg kjenner flere som skal ta operasjon. Så lykke til!!!
    Blir spennende å følge med her :-) morsomt at du har valgt å lage en blogg ... og godt å ha venner rundt seg, tenker jeg, som støtter deg i tiden fremover.

    Mvh Egil

    SvarSlett
  5. Kjempemange fine bilder og en kjempefin blogg du har. Den skal vi lese fast framover :-) Hilsen Siv Andrea og Tante

    SvarSlett
  6. Synes det ser ut som du har flott natur å vandre i. Misunnelig er jeg. Her er det ingen bakker å gå i. ;D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)