onsdag 8. juli 2009

TUR TIL BJØRNDALEN I FRÆNA KOMMUNE.

Jeg liker å finne plasser å gå på som jeg ikke har vært på før, denen dagen i juni så skulle jeg gå te Bjørndalen, der skulle de være en post som hører te de sju postene jeg har som mål og ta og så kan jeg få et krus etterpå.



Dette er utsikten fra veien opp te der jeg skulle begynne å gå.
Kan se mot Jendemsfjellet i Fræna komune. Kjempe fint:)


Bjørndalsvannet, kom nå ommsider opp da etter å ha gjort
forsøk på å følge en sti oppover. Var nå fint der oppe da.
Litt mye knott da så jeg måtte bare holde meg i bevegelse.


Utsikten fra stigninga opp.. vi ser her ut mot Nås i Eide
kommune. Blandt annet veien jeg kjører for å komme hjem
igjen.


Hadde trofast følge av disse sauene oppover hele veien.


Skiltet som så hvor jeg skulle gå for å komme opp te vannet,
heldigvis for at de finnes skilt. For en som ikke hvet hvor en skal
så er det greit.
En kjempe fin tur også dette:)