onsdag 8. juli 2009

TUR SKOTTEN VANNET OG LITT TIL!

Her er jeg på tur opp til Skotten vannet, det ligg i Fræna kommune og er en fin plass å gå til, skulle egentlig bare gå dit opp, men jeg gikk litt til jeg når jeg først var i gang.


Jeg ved oppe på Skotten vannet.


Min samboer på vei oppover, han gikk litt foran meg han da
for han skulle lengre opp.


Dit opp skulle jeg, e litt lengre en de ser ut som her på
bildet da.


Utsikt over hustadvika tatt fra fjellet.


Skottenvannet sett fra litt høyere opp.

Kyrhaugen.. dit gikk jeg.. lå litt bak de fjellet jeg hadde bilde
i sted.. hustadvika i bakgrunn.

Hadde koselig følge også på denne turen av geiter og sau.
En flott tur også dette, er fler fjelltopper å gå på der oppe, målsetning er at jeg skal klare to av disse før vinteren i alle fall.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)