fredag 16. august 2013

MANGE BILDER... KVELDSTUR PÅ FARSTASTRANDA :)



Da ser det ut som om bloggen min er oppe å går igjen og at jeg har fått den sånn noenlunde som før. Det eneste som ikke er helt riktig nå er at alle etikettene og blogginnlegg fra de jeg følger kommer under min blogg..likedanne med bilder av meg og mine og presentasjon av meg. Men det får nå bare være slik så lenge jeg klare å legge inn det jeg skriver riktig og bildene kommer i den størrelsen jeg vil ha de. Gleder meg til å fortsette bloggingen fremover.

Det kommer til å bli innlegg om meg og mitt fortsatt.. om min livsstil forandring / og hvordan det går etter operasjonen jeg hadde for 3 år siden. Bloggen vil fortsatt også inneholde mange bilder, da jeg er like glad i å ta bilder. Dere skal få ta del i mange av mine turer som jeg har vært på og kommer til å være på fremover. Kort og godt det blir fortsatt en hverdags blogg med litt av hvert å lese. Håper dere som har vært innom her fortsetter å følge med meg fremover også.


Bildene som dere ser her og som det blir mange av i denne bloggen er tatt i går kveld da jeg hadde en kveldstur til den flotte Farstad stranda. En kjempe fin tur sti fører bort til fyret der ute ( som ikke det er bilde av her. Men som det er bilde av i tidligere innlegg ) . Flott lys der ute som ga fine farger på himmelen og i sjøen. Var mye skyer så solnedgangen ble ikke så flott den kan være, da sola var skjult bak skyer. Og jeg dro nå derifra når det ble finest farge på himmelen. Men fantastisk lys som jeg prøvde å fange inn med kamera og som jeg delvis lyktes med.



Jeg bytta ut mitt Cannon speilrefleks kamera her forleden da det begynte å bli litt dårlig, i stedet kjøpte jeg et Sony speilreflesk kamera. Er veldig spent på dette kamera for jeg har hele tiden hatt cannon sitt. Men nå bruke jeg altså et Sony Speilrefleks kamera ax57 .. nå bruke jeg bare ei linse fra 18 - 200 mm tar sikte å få meg flere linser etter hvert. Gleder meg til å bli enda bedre kjent med dette appartet fremover.


Er så fint å gå ute ved storhavet en slik kveld som det var i går. Nydelige farger og flott stemning. Dette er en plass som er mye besøkt både av badegjester og folk som går på tur. Flotte forhold der ute både på sommer og vinter.

Mye bilder denne gangen. Men håper dere syns det var greit.




Det var alt for denne gangen.

Klem fra Evelyn



4 kommentarer:

  1. Flotte bilder fra sjøen i kveldslys.
    Nydelig. Det er flott å være ute å
    kunne ta slike bilder.
    Koselig at du er i gang med bloggen igjen.
    Ønsker deg en herlig lørdag :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du får det til, og er tilbake i bloggverden igjen!
    Nydelige bilder!

    Har ikke blogget så mye i det siste akkurat, bare en liten opsumering i ny og ne...men håper jeg kan blogge litt mer fremover;)

    Klem til deg og god helg!
    Turid

    SvarSlett
  3. Så fint at du er tilbake. Nydelige bilder fra Farstadstranda, et av mine favorittområder!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)