søndag 19. september 2010

KOM Å BLI MED PÅ NOK ET FJELLTURMÅL..

Hei her kommer enda flere bilder fra en annen tur jeg var på.. det var forrige helg.. været var grått den dagen men vi la i vei og fikk en kjempe fin tur.. bildene er litt mørke men likevell så syns jeg de ble fine...

Turen gikk til Hældalstinden som ligger her i Eide kommune.. ca 740 moh.. her var det også en stikk ut post...

Hældals tingen og Blåfjell ??

På bildet over her ser vi Hærdalstinden med ett annet fjell bak seg som heter Blåfjell tror jeg... er ikke så lenge før jeg er kommet opp når jeg tar dette bildet.

Hældalstinden utsikt mot atl.

Her er det utsikt mot Atlanterhavsveien tatt på vei fra en annen topp og opp til Hældalstinden.

Jeg på Hældalstinden
Me selv på Hældalstinden

Begge disse bildene med Hældalstinden i bakrunn.

Me med fin utsikt på hældalstinden

Her er jeg med flott utsikt bak meg. Høyt oppe .. veldig kjekt.

På veien både opp og ned så vi mange morsome og fine steiner... her har vi lekt oss med fotoapparatet litt. Og som vanlig er det jeg som sitter modell . hehe litt selvdigging her men gøy å ha bildene også da.

lek md kamera , stein

Da vi var på vei oppover så var dele av veien på fin annlagt annlegsvei, et lite stykke opp så gikk vi forbi denne benken.. sikkert kjempe fint å sette seg ned der på en skikkelig fin dag og bare nyte utsikten.

benken på vei oppover

Det var den siste turen jeg skulle vise bilde fra i denne omgang.. de siste innlegene mine er fra turer jeg har vært på nå i september måned .. ser fremover nå til flere flotte fjellturer utover høsten.

Formen er ganske bra igjen så i morgå er det jobb og kansje klare jeg også å komme meg avgårde på Zumba trening på kvelden.

Ha en flott søndagskveld og fin mandag alle sammen :):)

Klem :):)

4 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg tar dere gjerne med på tur til mitt jordiske paradis. Velkommen tilbake!

    Så til dine poster de siste dagene. Skal si du er sprek! Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg viser bilder fra buss- og togturer. Ikke mye trim på slike turer! ;-)

    Og så alle de flotte du viser oss da. En fantastisk utsikt mot "havlandet" som er så vakkert. Hadde tenkt meg en tur på Atlanterhavsveien i løpet av sommeren, men det ble aldri. Får vi en fin høst, så er det jo ikke for sent ennå.

    Ønsker deg fortsatt en fin søndagskveld og en fin arbeidsuke!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Flotte naturbilder. Så sprek du er,jeg har lata meg i sofaen omtrent hele dagen. :)Klem.

    SvarSlett
  3. Heisan --- tusen takk for alle fine komentarene på bloggen min --- du er så flinke til det ;)

    setter så stor pris på dine ord ;o)

    jo det va kjekt men travelt på scrappetreff --- og det frister til fleire, og bilder kommer vel etterkvart på ting eg har laga --- er jo så veldig nybegynner og ikkje heilt trygg på ting eg lager enda ;)

    Smil fra monika --- så måtte ut å gå ein lange tur etter mange dager med rompesitting ;)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Så sprek du er da :)
    Lykke til på zumba,hører at det skal være så gøy..

    Klem Siw

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)