søndag 6. desember 2009

KOSELIG ADVENTSSØNDAG.


I dag har jeg vært på adventskonsert her i kirka på eide, var elever fra kultorskolen, skolekorps og hornmusikken som var med som aktører, i tilegg så var også Elin Gaustad ( fra x faktor ) ho hører nå hjemme her i kommunen så de var koselig at hun var der å sang noen sanger fra oss, blandt annet så hadde hun ei nydelig tolkning av Mitt hjerte alltid vanker, med en så klar og fin stemme som hun har så ble de en kjempe fin opplevelse. Morro at hun ville være med på denne konserten.

Men jeg er også imponert over de elevene fra kulturskolen som var der å sang, utrolig dyktige elever og mye fin sang, de fortjente virkelig den applausen de fikk og at de var fullsatt kirke i dag. Kjempe kjekt:)

Marie var med å spilte i hornmusikken, alltid trivelig å være på disse konsertene, litt rart å tenke på at dette anntagelig er siste året da hun anntagelig te neste høst flytter, hun har jo vært med i kor og korps her i kommunen siden hun har vært 6 år så de blir litt rart når hun ikke skal være med på de som skjer i forbindelse med blandt annet jul. Men slik er de nå.

I alle fall en trivelig søndag i kirka i dag:)


Litt mere fra mitt julepyntete hus.. e ikke så veldig flink til å pynte, men er glad i rødt og nisser så når 2 søndag i advent er her så bruker all julepynt å være kommet frem.



Gårsdagen brukte datteren min tid på å bake kakemenner, mor satte deigen og ho selv baka ut og stekte alle kakemennene. En trivelig ting å holde på med som ho like veldig godt å gjøre. Selv om en e stor så e de kjekt å bake kakemenn.


Må bare tillstå at de har blitt svært lite bloggskriving i de siste, andre ting har opptatt dagen min, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert igjen tenker jeg, både med å skrive blogg og å være innom å kommentere deres blogger. Er innom å leser da, men har ikke hatt tid til å sitte å skrive så mye. Men koser meg veldig med å lese bloggene deres og etter hvert kommer jeg vell også til å skrive litt igjen på de.
Klem til dere alle som er innom bloggen min.



1 kommentar:

  1. Så koselig julestemning det var hos deg!
    Tenker julekonserten fikk dere i rette stemningen!
    ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)