lørdag 22. august 2009

SOMMEREN ER PÅ HELL...




Enten vi vill de eller ei.. nå nærmer høsten seg med stormskritt, kveldene e blitt mørekere og kjøligere, selv om dagene er varme og fine så merke man at de e høst i lufta.

Nå e de tid for å høste plommer i fra hagen.. noen spise vi andre lage vi plommeesylte av. Skal avgårde og kjøpe meg eple tre og noen ripsbusker, slik at jeg etter hvert kan høste mine egne epler og min egen rips. Det ser jeg frem til.

Kjekt også at de e noe som blomstrer enda.. jeg nyter de siste sommerdagene, men ser også frem til høsten med mørke kvelder, tente lys og en god bok i sofaen.

Nå er de fredag og helg.. Ha ei flott helg alle sammen som e innom her, setter pris på dere alle som er innom og legger igjen en kommentar til meg. Det e kjempe koselig:)

4 kommentarer:

  1. Ja, nå er det høst. Synes det er koselig jeg, også - med lune kvelder, levende lys og varme i ovnen. Og alle de vakre fargene overalt! Kos deg med lørdagen. Klem fra meg**

    SvarSlett
  2. Høst er en flott tid helt til vi kommer til ...november..., men akkurat nå vil jeg bare nyte overskuddslageret fra en praktfull sommer og bølge det videre langt inn i høsten. Sender masse energi over til deg også Evelyn. Lykke til med plommesyltinga, regner vi får bilde av hærligheten:)
    Ønsker deg en god helg:)

    SvarSlett
  3. Høres kjekt ut med frukt og bærhage!
    Vi har bare terrasse vi...:-( Men hadde jordbær der i år!
    Men har et plommetre i mine foreldres hage;-) De har forresten div bær, plommer, rabarbra og slikt som de deler med oss!

    Huff...liker ikke så godt høsten jeg, det blir bare mørkere og mørkere..men det hjelper godt med stearinlys og gode bøker!!!
    God søndag til deg!
    Vi skal en tur ut til vognen vår i morgen! Håper været holder til en laaaang tur;-)

    SvarSlett
  4. Hei Evelyn!
    Fant endelig tid til å sjekke ut bloggen din og se hvordan det går med deg. Det er vel også et høsttegn at det blir mere data- og innetid etterhvert :-)
    Vi har nettopp vært på aure en tur, og svigermor høstet plommer fra egen hage. Jeg plukket tyttebær, og hun laget syltetøy av 'fangsten' omtrent før jeg rakk å rense, he he.
    Kjempefine bilder du har lagt ut også, det er virkelig flott natur på Nordmøre med både fjell og skjærgård og hav tett på hverandre!

    Har du fått noe nærmere beskjed om operasjonen da? Spent på å høre hvordan det går med prosjektet ditt... Sjøl er det på igjen med å gå ned de samme kiloene som før, de kom på igjen i ferien er jeg redd.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)