fredag 24. juli 2009

Hjemme på Averøya der jeg vokste opp..

Da e det tid for å sette seg ned og skrive litt på bloggen sin igjen.. ikke enkelt de i disse ferie tider. E liksom så mye anent som skjer, men nå har jeg tatt en del bilder som jeg fikk lyst te å dele med dere som leser bloggen min.



Alle disse tre bildene er tatt fra broen ute i Sveggesundet på Averøya
der jeg vaks opp.. bada ofte i sundet her når vi var små.



Måtte også ta med noen bilder fra naturen der ute.. på kveldstid..
er litt mørke bilder dette. Var ikke sol den dagen. Men fine farger på
himmelen.

Fra barndomshjemmet mitt.. og brygga. Det grønne huset vaks
jeg opp i ..




Enda noen bilder fra sjøen og naturen der ute, fine farger på
himmelen. Stilt og rolig på sjøen Håper jeg skal få annledning
til å dra utover dit en dag de e sol og skyfri himmel.





2 kommentarer:

  1. Så nydelig det var der! Skikkelig koselig plass;)

    SvarSlett
  2. så fine bilder. Hilsen Tante

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen til meg, de e kjempe koselig. Klem :)